
O κύκλος σεμιναρίων “Share Your Knowledge | Μοιράσου τη γνώση σου” έρχεται – πάλι – διαδικτυακά!
Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 12:00 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή συζήτηση με προσκεκλημένη ομιλήτρια τη Φωτεινή Κωνσταντακοπούλου και με θέμα: “Στρατηγική ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκας”. Τη συζήτηση οργανώνει και συντονίζει η κα Τριανταφυλλίδου Αμαλία, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.



Η Φωτεινή Κωνσταντακοπούλου:
- Είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Υπηρεσιών με κατεύθυνση Επικοινωνία, Διαφήμιση, και Δημόσιες Σχέσεις από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Έχει διατελέσει στέλεχος marketing για περισσότερα από 14 έτη σε κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, όπως η Perfetti Van Melle (brand Mentos), η Μινέρβα Ελαιουργική (brand Μινέρβα χωριό)
- Σήμερα καθοδηγεί τη στρατηγική ανάπτυξης της μάρκας Dettol για την Reckitt Benckiser, καθώς και το συντονισμό Media/Digital του συνόλου των μαρκών (Dettol,Nurofen, Durex, Scholl)
- Έχει κατακτήσει σειρά βραβείων για διάφορες καμπάνιες ευθύνης: SEO στα Peak Performance Marketing awards (2017), Best Overall presence in Facebook στα Social Media awards (2017), Ermis Bronze για την καμπάνια Durex 90 years radio marathon στα Εrmis awards (2019), Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ για προϊόντα φαρμακείου στα Best in Pharmacy awards (2019)
