Ενδεικτικά, το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων εστιάζει στα εξής ερευνητικά πεδία:
- Ψηφιακές εκστρατείες επικοινωνίας
- Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ τόσο σε συμβατικά όσο και διαδικτυακά περιβάλλοντα
- Υπερμέσα και εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα
- Προηγμένη εξόρυξη διαδικτυακών δεδομένων (web mining) και εξόρυξη γνώμης (opinion mining)
- Διαδικτυακές κοινότητες και συμμετοχικά μέσα στην επικοινωνία,
- Κοινωνικά δίκτυα
- Ψηφιακή πολιτική και ηλεκτρονική διακυβέρνηση
- Ψηφιακή δημοσιογραφία και MME
- Μετανάστευση
- Ζητήματα φύλου
- Πολιτική επικοινωνία
- Γλωσσολογία
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό
- Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
- Αξιολόγηση ηλεκτρονικής φήμης, έρευνες αγοράς και δημοσκοπήσεων με ψηφιακά μέσα
- Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων
- Ψηφιακές εκστρατείες επικοινωνίας
- Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ τόσο σε συμβατικά όσο και διαδικτυακά περιβάλλοντα
- Υπερμέσα και εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα
- Προηγμένη εξόρυξη διαδικτυακών δεδομένων (web mining) και εξόρυξη γνώμης (opinion mining)
- Διαδικτυακές κοινότητες και συμμετοχικά μέσα στην επικοινωνία,
- Κοινωνικά δίκτυα
- Ψηφιακή πολιτική και ηλεκτρονική διακυβέρνηση
- Ψηφιακή δημοσιογραφία και MME
- Μετανάστευση
- Ζητήματα φύλου
- Πολιτική επικοινωνία
- Γλωσσολογία
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό
- Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
- Αξιολόγηση ηλεκτρονικής φήμης, έρευνες αγοράς και δημοσκοπήσεων με ψηφιακά μέσα
- Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων