Back

ΕΨΜ 3135 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 3135

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 3ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Το μάθημα επικεντρώνεται στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στην Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστής και επικεντρώνεται ιδιαίτερα στην αποτελεσματική σχεδίαση διαδραστικών εφαρμογών μέσα από τις αρχές της επιστήμης της Επικοινωνίας Ανθρώπου – Υπολογιστή. Το αντικείμενο του μαθήματος καλύπτει μια διεπιστημονική περιοχή που ασχολείται με την σχεδίαση, αξιολόγηση και υλοποίηση διαδραστικών συστημάτων σε συνδυασμό με την μελέτη της επίδρασης διαφόρων κοινωνικών, γνωσιακών και άλλων φαινομένων και συνδέεται με θεωρίες που προέρχονται από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την επιστήμη των υπολογιστών, την τεχνητή νοημοσύνη, την επιστήμη της αντίληψης με στόχο την σχεδίαση αποτελεσματικών διαδραστικών εφαρμογών. Δίνεται η ευκαιρία στους φοιτητές να εξετάσουν θέματα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου – υπολογιστή που επηρεάζουν την σχεδίαση διαδραστικών εφαρμογών.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα πρέπει να είναι σε θέση να: 

  • Κατανοεί κριτικά την σχέση ανθρώπου και υπολογιστή στην βάση επίτευξης στόχων και σχεδίασης αποτελεσματικού διαδραστικού περιεχομένου. 
  • Κατανοεί κριτικά και να εφαρμόζει τις σημαντικές παραμέτρους που επηρεάζουν την αποτελεσματική διάδραση μεταξύ χρήστη και υπολογιστή. 
  • Σχεδιάζουν αποτελεσματικό διαδραστικό περιεχομένο εφαρμόζοντας αρχές επικοινωνίας ανθρώπου-υπολογιστή, οδηγίες, μεθόδους, και τεχνικές για την ανάπτυξη χρηστο-κεντρικών προσεγγίσεων 
  • Αξιολογούν και να δημιουργούν μελέτες αξιολόγησης διαδραστικών συστημάτων με την χρήση κατάλληλων μετρικών συστημάτων 
  • Να είναι σε θέση να εξερευνούν την αποτελεσματικότητα της διάδρασης σε υπολογιστικά και διαδραστικά συστήματα άλλων χρηστών. 
  • Να εφαρμόζουν καλές πρακτικές και τεχνικές διάδρασης και επικοινωνίας με τον χρήστη ή ομάδες κοινού.