Back

ΕΨΜ 3144 ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 3144

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 3ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη συγγραφή ενημερωτικών και προωθητικών κειμένων για λόγους δημοσιότητας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα διαφορετικά στυλ και τεχνικές συγγραφής κειμένων που προορίζονται για διαφορετικά μέσα όπως ο τύπος, η τηλεόραση και το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές καλούνται να εκπονήσουν εργασίες σχετικές με τη συγγραφή και παραγωγή υλικού όπως  ειδησεογραφικά άρθρα, άρθρα γνώμης, δελτία τύπου και επιστολές για μια ευρεία γκάμα ομάδων κοινού (π.χ. καταναλωτές, ΜΜΕ, εργαζόμενοι).

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: 

  • Διακρίνουν τα διαφορετικά στυλ και τεχνικές συγγραφής κειμένων που υιοθετούνται ανάλογα με τη φύση και το σκοπό ενός άρθρου 
  • Κατανοούν συνολικά τη διαδικασία της συγγραφής ενός άρθρου 
  • Εξηγούν τις διαφορές στον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες ομάδες κοινών αντιλαμβάνονται και αντιδρούν σε πληροφορίες που δέχονται από τα νέα μέσα σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα.  
  • Συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν διαφορετικές τακτικές (π.χ. δελτία τύπου, αλληλογραφία, ομιλίες) κατανοώντας σε βάθος ομοιότητες ή διαφορές στο στυλ και τις τεχνικές συγγραφής κειμένου.  
  • Ενσωματώνουν αφηγηματικά κείμενα στην προβολή μιας επιχείρησης/οργανισμού/επωνυμίας προς τα εσωτερικά ή εξωτερικά κοινά.  
  • Σχεδιάζουν εταιρικά κείμενα (δελτία τύπου, εταιρικά περιοδικά, ενημερωτικά δελτία, ετήσιους απολογισμούς, ομιλίες) για χρήση τόσο από συμβατικά όσο και από ηλεκτρονικά μέσα. 
  • Συνθέτουν ετερόκλητες πληροφορίες για την αποτελεσματική συγγραφή κειμένων που απευθύνονται σε επιλεγμένα κοινά-στόχους.  
  • Διακρίνουν πτυχές επικοινωνιακών μηνυμάτων που μπορούν να οδηγήσουν σε παρερμηνεία από πλευράς των αποδεκτών.