Back

ΕΨΜ 3264 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 3264

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 3ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες  να αποσαφηνίζουν έννοιες όπως εταιρική επωνυμία, εταιρική ταυτότητα, εταιρική εικόνα, εταιρική κουλτούρα, εταιρική φήμη, εταιρική συμπεριφορά, οπτική παραστατική εικόνα. Παράλληλα, οι φοιτητές γνωρίζουν πως χτίζεται και ανανεώνεται μια επωνυμία τόσο σε επίπεδο προϊόντος όσο και σε επίπεδο επιχείρησης/οργανισμού. Το μάθημα επεκτείνεται και στη διαχείρισης της επωνυμίας ενός τόπου (place/city branding). 

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: 

  • Να διακρίνει τις έννοιες της ταυτότητας, εικόνας και φήμης μιας επιχείρησης/οργανισμού. 
  • Να σχεδιάζει προτάσεις αποστολής και οραμάτων για μια επιχείρηση/οργανισμό. 
  • Να δημιουργεί προγράμματα διαχείρισης φήμης και επωνυμίας. 
  • Να μετρά μέσω των κατάλληλων εργαλείων μέτρησης την φήμη επιχειρήσεων και οργανισμών. 
  • Να συζητά τις ανάγκες που οδηγούν στην αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης/οργανισμού.  
  • Να αξιολογεί μέσα από μελέτες περίπτωσης την εικόνα μιας επωνυμίας και να προτείνει στρατηγικές ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας με ιδιαίτερη έμφαση στην οπτική παραστατική εικόνα.