Back

ΕΨΜ 4115 ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 4115

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Τα ψηφιακά μέσα, το διαδίκτυο, ο παγκόσμιος ιστός, ο παγκόσμιος ιστός 2.0, τα ιστολόγια, οι διαδικτυακές πλατφόρμες και τα social media προσφέρουν νέα κανάλια με πολλαπλές δυνατότητες και ευκαιρίες για δημιουργική χρήση τους στον τομέα του Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού στο νέο ψηφιακό περιβάλλον και στο μάθημα θα αναπτυχθούν οι γενικότερες πτυχές και δυνατότητες του ηλεκτρονικού επιχειρείν το οποίο περιλαμβάνει ένα μεγάλο φάσμα ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων συμπεριλαμβανομένου της ηλεκτρονικής παρουσίας μιας επιχείρησης ή οργανισμού, του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (e-government), των ηλεκτρονικών συναλλαγών κ.α. Ιδιαίτερη εστίαση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν θα δοθεί στην ηλεκτρονική παρουσία και τις στρατηγικές διαδικτυακού ή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) το οποίο θα είναι στο επίκεντρο του μαθήματος. Το μάθημα θα επεκταθεί και στο ψηφιακό μάρκετινγκ το οποίο πολλές φορές συγχέεται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και ο λόγος είναι επειδή το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος σήμερα του ψηφιακού μάρκετινγκ λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης σημασίας που αποκτά το διαδικτυακό (online) περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει την αξιοποίηση κάθε πρόσφορου ψηφιακού μέσου, καναλιού ή συσκευής για την προώθηση του επικοινωνιακού μηνύματος περιλαμβάνοντας τόσο στρατηγικές και τεχνικές σε περιβάλλον online όσο και σε περιβάλλον offline (π.χ. ψηφιακά παιχνίδια, ψηφιακή τηλεόραση, κινητή τηλεφωνία κλπ). Επομένως το μάθημα θα επικεντρωθεί σε τεχνικές και στρατηγικές που σχεδιάζονται και λειτουργούν στο γενικότερο ψηφιακό περιβάλλον για την προώθηση του μάρκετινγκ μηνύματος σε διάφορα κοινά καλύπτοντας το τρίπτυχο ψηφιακού μάρκετινγκ, διαδικτυακού μάρκετινγκ, ηλεκτρονικού επιχειρείν καθώς και τις μεταξύ τους σχέσεις,  αλληλοσυνδέσεις και επεκτάσεις.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: 

  • Έχει κριτική κατανόηση και να προσαρμόζεται στις εξελίξεις του ψηφιακού περιβάλλοντος για την άσκηση του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ  
  • Έχει κριτική κατανόηση της επίδρασης των νέων μέσων στην οργανωτική δομή των επιχειρήσεων 
  • Έχει κριτική κατανόηση του φάσματος ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων που μπορεί να αναπτύξει μια επιχείρηση ή οργανισμός στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου 
  • Εξερευνεί και αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ 
  • Συγκρίνει και να αντιπαραβάλλει διαφορετικές στρατηγικές ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ μέσα από μελέτες περίπτωσης 
  • Αποκτήσει προχωρημένες ικανότητες σχεδιασμού και εφαρμογής καλών πρακτικών ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ.