Back

ΕΨΜ 4135 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 4135

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Δημόσιες Σχέσεις

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη των θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων σχετικά με τη «στρατηγική διοίκηση» και «αριστεία» των δημοσίων σχέσεων.  Μέσω του μαθήματος οι φοιτητές αναγνωρίζουν τους ρόλους και τις αρμοδιότητες των στελεχών επικοινωνίας και κατανοούν τους  διάφορους τύπους στρατηγικών δημοσίων σχέσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα στελέχη δημοσίων σχέσεων. Παράλληλα, περιγράφονται οι βασικές τακτικές και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ένα στέλεχος δημοσίων σχέσεων κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής του όπως δελτία τύπου, συνεντεύξεις τύπου, ετήσια δελτία, κ.λπ. 

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Κατανοούν την έννοια της στρατηγικής, των τακτικών και τη σημασία της στρατηγικής διοίκησης των δημοσίων σχέσεων. 
  • Αναγνωρίζουν το βασικό ρόλο και τη συνεισφορά των δημοσίων σχέσεων στο στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων.  
  • Διακρίνουν τις διαφορές στους ρόλους και τις αρμοδιότητες μεταξύ των μάνατζερ δημοσίων σχέσεων και των τεχνικών επικοινωνίας.  
  • Ξεχωρίζουν την έννοια των εταιρικών δημοσίων σχέσεων από αυτή των μάρκετινγκ δημοσίων σχέσεων. 
  • Συνθέτουν κατάλληλες στρατηγικές δημοσίων σχέσεων τις οποίες θα υποστηρίζουν με αποδοτικές τακτικές ενέργειες. 
  • Εκτιμούν την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών μηνυμάτων μέσω στοιχείων που συλλέγουν έπειτα από ανάλυση του περιβάλλοντος όπως ερευνών αγοράς, προσωπικών συνεντεύξεων, media analysis κ.α.  
  • Να κρίνουν το βαθμό αριστείας των τμημάτων δημοσίων σχέσεων Ελληνικών επιχειρήσεων βάσει των θεωριών της αριστείας (excellence theory) των δημοσίων σχέσεων. 
  • Να συντάσσουν δελτία τύπου τόσο για παραδοσιακά όσο και για ψηφιακά περιβάλλοντα.  
  • Αντιπαραβάλλουν και να συγκρίνουν εναλλακτικές στρατηγικές και τακτικές δημοσίων σχέσεων μέσω της ανάλυσης περιπτωσιολογικών μελετών.