Back

ΕΨΜ 4215 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 4215

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών στις επικοινωνιακές τεχνικές που αναπτύσσονται στο τρίπτυχο που συνθέτουν το λογοτεχνικό κείμενο, ο συγγραφέας και το κοινό του, καθώς και η μελέτη της επικοινωνίας στον χώρο του βιβλίου. Πιο συγκεκριμένα, οι επιμέρους μαθησιακοί στόχοι είναι οι εξής: 

  • Κατανόηση της σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ επικοινωνίας και λογοτεχνίας. 
  • Εξοικείωση με έννοιες που σχετίζονται με την επικοινωνία και τη λογοτεχνία, όπως κείμενο, γραφή, ομιλία, λόγος, λογοτεχνικό έργο, κ.ά. 
  • Αναγνώριση των διαφόρων λογοτεχνικών ειδών 
  • Αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο τα λογοτεχνικά κείμενα αποτυπώνουν και επηρεάζουν την κοινωνική πραγματικότητα. 
  • Κατανόηση του ρόλου του συγγραφέα στη μετάδοση νοήματος μέσω του λογοτεχνικού κειμένου. 
  • Εισαγωγή στην λογοτεχνική μετάφραση. 
  • Ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της λογοτεχνίας παγκοσμίως και στην Ελλάδα. 
  • Κατανόηση της νέας πραγματικότητας, στον χώρο της Λογοτεχνίας, που δημιουργείται από τα ψηφιακά μέσα. 
  • Μελέτη της Επικοινωνίας στον χώρο του βιβλίου, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.  
  • Μελέτη του χώρου του βιβλίου στην Ελλάδα: φορείς, εκδόσεις, διαδικτυακές πύλες, εκθέσεις, δράσεις. 
  • Το βιβλίο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
  • Εισαγωγή στη δημιουργική γραφή και ανάγνωση πεζού λόγου.