Back

ΕΨΜ 4275 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ – ΧΡΗΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 4275

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ – ΧΡΗΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει στους φοιτητές τις βασικές έννοιες που αφορούν τη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Μέσω του μαθήματος περιγράφονται οι  διαδικασίες αναζήτησης, επιλογής, αγοράς, κατανάλωσης και αξιολόγησης των προϊόντων-υπηρεσιών στις οποίες προβαίνει και εμπλέκεται ο καταναλωτής τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό περιβάλλον. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Οι φοιτητές κατανοούν τις διάφορες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις για σημαντικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή όπως ανάμιξη, στάση, ικανοποίηση, προσήλωση, εμπλοκή, εμπειρία του καταναλωτή κ.λπ.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Διακρίνουν τα διάφορα στυλ λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών. 
  • Αναγνωρίσουν και να συζητούν την επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά του καταναλωτή. 
  • Να αναλύουν τις βασικές διαστάσεις που συνθέτουν σημαντικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή όπως στάσεις, εμπειρία πελάτη, εμπλοκή καταναλωτή (engagement), κ.λπ. 
  •  Να συγκρίνουν τα στάδια της διαδικασίας λήψης αγοραστικών αποφάσεων ανάμεσα σε φυσικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα. 
  • Προβλέπουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών βάσει των χαρακτηριστικών τους (π.χ. δημογραφικών – ψυχογραφικών) αλλά και της χρήσης των μέσων επικοινωνίας (συμβατικά και νέα). 
  • Ερμηνεύουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω των κινήτρων, της εμπειρίας, των στάσεων και των  αλληλεπιδράσεων τους σε εικονικές κοινότητες επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών.