ΕΨΜ 5134 ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 5134
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 5ο
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 2 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ και 2 Ω/Ε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)
Σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη των αρχών και πρακτικών που λαμβάνουν χώρα στην δημιουργία ολοκληρωμένων πολυμεσικών εφαρμογών εστιάζοντας στην χρήση των πολυμέσων ως εργαλείο επικοινωνίας, μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. Το μάθημα εμβαθύνει στην μελέτη της φύσης των δομικών στοιχείων που συνδυάζονται για να αναπτυχθεί μια πολυμεσική εφαρμογή (ήχος, εικόνα, βίντεο κτλ), στα εργαλεία/λογισμικά που χρησιμοποιούνται καθώς και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων πολυμεσικών εφαρμογών με εστίαση στην αξιοποίηση τους στον τομέα της επικοινωνίας. Επιπλέον, το μάθημα επίσης θα καλύψει αντίστοιχα θέματα που αφορούν τη μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή πληροφορία (δειγματοληψία και κβάντιση).
Τέλος, οι φοιτητές θα εμβαθύνουν σε μελέτες περιπτώσεων και θα ασχοληθούν στην πράξη μέσω των εργαστηριακών μαθημάτων με λογισμικά υποστήριξης εφαρμογών πολυμέσων, λογισμικά συγγραφικών πολυμεσικών συστημάτων (π.χ. Macromedia Director MX) και λογισμικά ψηφιακής αφήγησης.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Έχει κριτική κατανόηση της αξίας των διαδραστικών πολυμέσων ως εργαλεία επικοινωνιακής στρατηγικής.
- Έχει κριτική κατανόηση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην δημιουργία ολοκληρωμένων διαδραστικών πολυμέσων.
- Σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένες διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές με έμφαση στις διαδικτυακές εφαρμογές (π.χ. HTML5).
- Κρίνει, αξιολογεί και να επιλέγει τις πολυμεσικές τεχνολογίες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην επικοινωνιακή πολιτική μιας επιχείρησης/οργανισμού/φορέα/ιδιώτη /πολιτικού κόμματος/πολιτικού.
- Εφαρμόζει ολοκληρωμένες διαδραστικές πολυμεσικές προσεγγίσεις για την εικόνα μιας επιχείρησης/ οργανισμού/φορέα/ιδιώτη/πολιτικού.
- Προσαρμόζεται στις τεχνολογικές εξελίξεις των διαδραστικών πολυμέσων και των μελλοντικών τάσεων αξιοποίησης τους.