Back

ΕΨΜ 5254 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 5254

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 5ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των βασικών εννοιών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση προκειμένου να εφαρμοστούν κατάλληλα στην επαγγελματική πρακτική. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα εξεταστούν ζητήματα όπως η διαμόρφωση των διαφημιστικών στόχων, ο καθορισμός του διαφημιστικού προϋπολογισμού, η συνεργασία μεταξύ της επιχείρησης και του διαφημιστικού γραφείου αλλά και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης. Παράλληλα, το μάθημα επικεντρώνεται στην κατανόηση του ρόλου της διαφήμισης στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής των επιχειρήσεων και οργανισμών. Έμφαση δίνεται στη δημιουργική σχεδίαση, στην ανάπτυξη και την υλοποίηση της δημιουργικής ιδέας μέσα από τη μελέτη της θεωρίας, στην ανάλυση περιπτώσεων (case studies) και την υλοποίηση δημιουργικών ασκήσεων από τους/τις  φοιτητές/τριες.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Κατανοούν το ρόλο της διαφήμισης μέσω της χρήσης παραδοσιακών και νέων μέσων για την προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. 
  • Αναπτύσσουν αποτελεσματικά διαφημιστικά προγράμματα στα πλαίσια συγκεκριμένων διαφημιστικών στόχων. 
  • Αντιλαμβάνονται όλα τα στάδια υλοποίησης της δημιουργικής ιδέας  
  • Αξιολογούν την πληρότητα και την αποτελεσματικότητα ενός διαφημιστικού προγράμματος.   
  • Αξιολογούν παραμέτρους όπως το κόστος, την αποτελεσματικότητα, την καταλληλότητα και την επιλογή των μέσων στο σχεδιασμό διαφημιστικών εκστρατειών 
  • Αντιπαραβάλλουν και συγκρίνουν διαφορετικά διαφημιστικά προγράμματα μέσα από την ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών.