Back

ΕΨΜ 6235 ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 6235

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 6ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους τα στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας επιχειρήσεων και οργανισμών διαχειρίζονται τις σχέσεις με τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους για την επίτευξη θετικής δημοσιότητας ή την ελαχιστοποίηση της δημοσίευσης αρνητικών ειδήσεων για τον οργανισμό. Αναλύονται οι θεωρίες που καταδεικνύουν τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων στην διαδικασία επίδρασης των ΜΜΕ στην κοινή γνώμη. Παράλληλα, το μάθημα εστιάζει στις ενέργειες και τις τακτικές των στελεχών για τη διαχείριση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα.  

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Κατανοήσουν το  αναδυόμενο τοπίο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 
  • Συζητούν τις νέες τάσεις στη διαχείριση των σχέσεων με τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους. 
  • Κατανοήσουν τη θεωρία οικοδόμησης και καθορισμού ατζέντας των ΜΜΕ και τη θεωρία της πλαισίωσης. 
  • Διακρίνουν τα νέα εργαλεία διαχείρισης των σχέσεων με τα ΜΜΕ όπως διαμορφώνονται από την επίδραση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων. 
  • Κατανοήσουν τα ηθικά ζητήματα που ανακύπτουν κατά τη διαχείριση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους.  
  • Σχεδιάζουν προγράμματα διαχείρισης σχέσεων με τα ΜΜΕ ενσωματώνοντας μεθόδους έρευνας και εργαλεία με τη χρήση νέων τεχνολογιών. 
  • Κρίνουν ως προς την αποτελεσματικότητα  προγράμματα και τις ενέργειες διαχείρισης των σχέσεων με τα μέσα (συμβατικά και νέα).