ΕΨΜ 7215 ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 7215
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 7ο
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της φύσης και του αντικειμένου του πολιτικού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση των μεθόδων αποτελεσματικής επικοινωνιακής διαχείρισης προβλημάτων – θεμάτων που άπτονται της εικόνας ενός υποψηφίου/πολιτικού.
Το μάθημα αναφέρεται στις στρατηγικές του πολιτικού μάρκετινγκ, στη σημασία και τους τρόπους κατανόησης της αγοράς, στην ανάπτυξη της προσωπικής μάρκας (personal brand) του υποψηφίου και του πολιτικού κόμματος, σε ζητήματα διαμόρφωσης της εικόνας και στην επικοινωνία τόσο κατά την περίοδο της προεκλογικής εκστρατείας όσο και κατά την περίοδο της διακυβέρνησης. Επίσης, πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή στην εφαρμογή (ή μη) του πολιτικού μάρκετινγκ και στην εξέλιξη της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία της διαχείρισης των θεμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική ενός προσώπου.
- Αναλύουν και να αξιολογούν πιθανούς κινδύνους και προβλήματα που ενδέχεται να μετατραπούν σε θέματα που θα πλήξουν τη φήμη ενός προσώπου
- Αναπτύσσουν και να υποστηρίζουν προγράμματα διαχείρισης θεμάτων τόσο για λόγους πρόληψης όσο και για λόγους αντίδρασης.
- Εντάσσουν τη διαμόρφωση της εικόνας στο επικοινωνιακό πρόγραμμα μιας προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων/κομμάτων.