Back

ΕΨΜ 8215 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 8215

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ 

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τη διαδικασία διοίκησης της εταιρικής επικοινωνίας καθώς και τη σπουδαιότητα σχεδιασμού ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος. Επιδίωξη του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές το νέο μοντέλο της εταιρικής επικοινωνίας, την έννοια, τις μορφές και τους άξονες ολοκλήρωσης της επικοινωνίας στους οργανισμούς. Το μάθημα οργανώνεται με τρόπο ώστε να παρουσιάσει αναλυτικά τους τρόπους διαχείρισης των σχέσεων με τις σημαντικές ομάδες ενδιαφερομένων ενός οργανισμού (μέτοχοι, εργαζόμενοι, τοπική κοινότητα, ΜΜΕ, κυβέρνηση και πελάτες) υπό το πρίσμα μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης των διαφόρων επικοινωνιακών λειτουργιών του οργανισμού. 

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Διακρίνουν τις διαφορές αναφορικά με τις έννοιες της εταιρικής επικοινωνίας, των ολοκληρωμένων επικοινωνιών και των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ.  
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία της ολοκληρωμένης προσέγγισης για τη διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας. 
  • Κατανοούν τις διάφορες μορφές ολοκλήρωσης της εταιρικής επικοινωνίας ως προς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους ανάλογα με τον τύπο του οργανισμού. 
  • Συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τη συνεισφορά κάθε μιας επικοινωνιακής λειτουργίας στο σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνιών.  
  • Διαχωρίζουν τις ομάδες ενδιαφερομένων ενός οργανισμού βάσει της ισχύς και του βαθμού ενδιαφέροντός τους απέναντι στην επιχείρηση. 
  • Να προσαρμόζουν τις θεωρητικές προσεγγίσεις στην επιλογή κατάλληλων στρατηγικών για την επικοινωνία με διάφορες ομάδες ενδιαφερομένων. 
  • Συνθέτουν ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας για διάφορες ομάδες ενδιαφερομένων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 
  • Σχεδιάζουν προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.  
  • Ερμηνεύουν τα αποτελέσματα των ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνιών μέσω της ανάλυσης περιπτωσιολογικών μελετών.