Back

ΕΨΜ 8235 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 8235

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Το μάθημα δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές και φοιτήτριες που έχουν ήδη εκτεθεί στο μάθημα της Διαφήμισης, να εντρυφήσουν σε ιδιαίτερες τεχνικές, σύγχρονες τάσεις και καινοτόμες μεθόδους. Συζητείται η επίδραση της μετανεωτερικότητας στη διαμόρφωση της διαφήμισης, η σχέση της Τέχνης με τη διαφήμιση, η διεθνής διαφήμιση, η χρησιμοποίηση των επώνυμων πρωταγωνιστών, τα ανδρικά και τα γυναικεία στερεότυπα, η τοποθέτηση προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, τα advergames και η διαφήμιση επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας. Παράλληλα, παρουσιάζονται εφαρμογές της νευροεπιστήμης στην εκτίμηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης ενώ τίθενται προβληματισμοί σχετικά με τον οικονομικό της ρόλο και την κοινωνική της διάσταση.  

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 

  • Αναλύουν τον τρόπο επίδρασης της διαφήμισης στον καταναλωτή 
  • Προσδιορίζουν το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ της επιχείρησης και του διαφημιστικού γραφείου 
  • Κατανοούν σε βάθος τον κοινωνική, οικονομική και επιχειρηματική διάσταση της διαφήμισης  
  • Εκτιμούν το ρόλο του πολιτισμικού περιβάλλοντος και της κουλτούρας στη διαμόρφωση της διεθνούς διαφήμισης 
  • Αντιλαμβάνονται τις επιδράσεις τις νεωτερικότητας και της μετανεωτερικότητας στη διαφήμιση 
  • Εκτιμούν τις σύγχρονες προκλήσεις για τη διαφήμιση μέσα στο ψηφιακό περιβάλλον  
  • Κατανοούν τις εφαρμογές της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 
  • Αξιολογούν την καταλληλόλητα σύγχρονων τεχνικών διαφήμισης και προώθησης για την προσέλκυση του στοχούμενου ακροατηρίου    
  • Αντιπαραβάλλουν και να συγκρίνουν διαφορετικά διαφημιστικά προγράμματα μέσα από την ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών.