Back

ΕΨΜ 8245 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 8245

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 2 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ και 2 Ω/Ε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες, το υλικό και τα μέσα  των σύγχρονων τεχνολογιών της εικονικής, επαυξημένης και μεικτής πραγματικότητας.  Πιο συγκεκριμένα, ο φοιτητής/τρια θα διδαχθεί τι σημαίνει Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα, ποιες είναι οι βασικές απαιτήσεις σε υλικό και λογισμικό για την υλοποίηση τους, καθώς και τι είδους περιεχομένου μπορεί να δημιουργηθεί.  Οι φοιτητές/τριες επίσης θα γνωρίσουν τα στοιχεία διεπαφής που επιτρέπουν το χειρισμό τέτοιων εφαρμογών, σε ποιους τομείς εφαρμόζονται οι εφαρμογές ΕπΠ, ενώ θα παρατεθούν  παραδείγματα υλοποιήσεων και καινοτομικές εφαρμογές των τεχνολογιών αυτών στην επικοινωνία. Το τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων διαθέτει συσκευές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για αυτόν τον σκοπό.  

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση: 

  • Να κατανοούν τις έννοιες της εικονικής, επαυξημένης και μεικτής πραγματικότητας 
  • Να γνωρίζουν, συγκρίνουν και αξιολογούν τις διάφορες τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.  
  • Να κατανοούν το πώς λειτουργούν οι τεχνολογίες αυτές σήμερα και να γνωρίζουν την  ιστορική εξέλιξη των τεχνολογιών αυτών. 
  • Να κατανοούν τον ρόλο άλλων τεχνολογιών που διδάχθηκαν σε άλλα μαθήματα του προγράμματος σπουδών όπως τρισδιάστατα γραφικά, και 3D  κινούμενο σχέδιο στην δημιουργία εφαρμογών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. 
  • Να δημιουργούν σενάρια για εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας και να δημιουργούν εφαρμογές με ειδικά λογισμικά. 
  • Να ενσωματώνουν 3D γραφικά, 3D κινούμενο σχέδιο σε εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας 
  • Να ενσωματώνουν βίντεο και άλλα στοιχεία (π.χ. 360ο εικόνες) σε εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας 
  • Να εντοπίζουν, να συγκρίνουν και αν αξιολογούν καλές πρακτικές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας σε διάφορα πεδία της επικοινωνίας (Διαφήμιση, μάρκετινγκ, πληροφόρηση, ενημέρωση, εκπαίδευση, κ.α.) 
  • Να μπορούν να προσαρμόζονται στις τεχνολογικές εξελίξεις που αφορούν τους τομείς αυτούς.