Back

ΕΨΜ 8325 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (2/2)

ΓΕΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 8325

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (2/2)

Συμβουλευτικές συναντήσεις/επικοινωνία με τον επιβλέποντα: 1 Ω/Ε

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)

Το παρόν μάθημα συνδέεται οργανικά με το μάθημα «Πτυχιακή Εργασία (1/2)». Τα δύο αυτά μαθήματα συνιστούν μια αδιάσπαστη εκπαιδευτική ενότητα. Οι φοιτητές/τριες καλούνται να σχεδιάσουν και να εκπονήσουν μια δική τους έρευνα στο πεδίο των κοινωνικών επιστημών σε θέμα του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος τους.  Η έρευνα μπορεί να είναι είτε βιβλιογραφική είτε εμπειρική. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της πτυχιακής εργασίας (Πτυχιακή Εργασία 1/2 και Πτυχιακή Εργασία 2/2), οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση: 

(α) να διατυπώνουν ερευνητικά ερωτήματα και να επιλέγουν κατάλληλες μεθόδους έρευνας για να τα απαντήσουν με εγκυρότητα και αξιοπιστία, 

(γ) να αναζητούν, εντοπίζουν και αξιοποιούν ελληνικές και διεθνείς βιβλιογραφικές πηγές για τη θεωρητική πλαισίωση της έρευνας τους, την απόκτηση της πιο πρόσφατης γνώσης σχετικά με το υπό μελέτη φαινόμενο και τον προσδιορισμό κενών που θα καλύψει η δική τους μελέτη, 

(δ) να ορίζουν κάθε φορά τον κατάλληλο πληθυσμό -στόχο και να επιλέγουν με επιστημονικό τρόπο το δείγμα από το οποίο θα συλλέξουν δεδομένα, 

(δ) να κατασκευάζουν κατάλληλα εργαλεία συλλογής πρωτογενών δεδομένων (ποσοτικών ή/και ποιοτικών) ή/και να αξιοποιούν δευτερογενή δεδομένα όταν αυτά είναι προσβάσιμα και κρίνονται κατάλληλα για τους σκοπούς της έρευνας, 

(ε) να αναλύουν τα δεδομένα που έχουν στη διάθεση τους εφαρμόζοντας κατάλληλες μεθόδους (στατιστικές ή ποιοτικές) και κάνοντας χρήση των αναγκαίων λογισμικών, 

(στ) να συγγράφουν ερευνητικές εκθέσεις όπου θα παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνα τους, θα τα συζητούν υπό το πρίσμα της υπάρχουσας θεωρητικής και ερευνητικής βιβλιογραφίας και θα εξάγουν συμπεράσματα, ακολουθώντας τη διεθνώς αποδεκτή διάρθρωση μιας επιστημονικής εργασίας,  

(ζ) να εφαρμόζουν με υπευθυνότητα τις αρχές και τους κανόνες ερευνητικής δεοντολογίας, 

(η) να κατανοούν και να αναγνωρίζουν τους περιορισμούς μιας έρευνας, καθώς και πρακτικά ζητήματα εφικτότητας ενός ερευνητικού σχεδίου.