ΕΨΜ 7305 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΕΨΜ 7305
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 7ο
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: 3 Ω/Ε ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS: ΝΑΙ (στην Αγγλική)
Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν το φαινόμενο του τουρισμού και να γνωρίσουν τη δομή, λειτουργία και οργάνωση της τουριστικής βιομηχανίας καθώς και τη συμβολή των νέων μέσων στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάλυση των τεχνικών μάρκετινγκ και προώθησης του τουριστικού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιών (κινητά τηλέφωνα, διαδικτυακή διαφήμιση, μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα). Παράλληλα, το μάθημα εστιάζει στην περίπτωση του Ελληνικού Τουρισμού και της δομής της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- Διακρίνουν τις διάφορες μορφές οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιάμεσων.
- Να διαχωρίζουν την Ελληνική τουριστική αγορά ανάλογα με το τύπο του τουριστικού προϊόντος και τον τύπο του τουρίστα.
- Να προτείνουν την ένταξη επιμέρους τεχνολογικών εφαρμογών και ψηφιακών μέσων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ψηφιακή εξέλιξη τουριστικών επιχειρήσεων
- Να σχεδιάζουν καινοτόμα προγράμματα προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών ενσωματώνοντας τις νέες τεχνολογίες.