Αγγελική Νικολινάκου
- Θέση
- Διεύθυνση
- Βιογραφικό
- Μαθήματα
- Δημοσιεύσεις
Αναπληρώτρια καθηγήτρια
Γραφείο: , Κτήριο Α
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
Περιοχή Φούρκα
52100, Καστοριά
Η Αγγελική Νικολινάκου σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Επικοινωνία (Communication Policy) στο Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου στην Αγγλία. Διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία στη στρατηγική επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης. Εργάστηκε στο τμήμα Consumer Planning της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ της εταιρία Diageo, με κύριο αντικείμενο την έρευνα και στρατηγική επικοινωνίας των μαρκών της Diageo και την προώθηση καινοτόμων προϊόντων. Κατείχε επίσης τη θέση υπεύθυνης έρευνας και στρατηγικής μάρκετινγκ για το Johnnie Walker στην Ευρώπη. Έχει εργαστεί στο Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου σε θέσεις με αρμοδιότητες σχετικές με την προβολή και τη δημοσιότητα του Υπουργείου. Το 2015 απέκτησε τον διδακτορικό της τίτλο (PhD) στις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Μαζική Επικοινωνία (Mass Communication) – Διαφήμιση, από το Γκρέϊντι Κολέγιο Δημοσιογραφίας και Μαζικής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια (Grady college of Journalism and Mass Communication, University of Georgia, United States). Στη συνέχεια, εργάστηκε ως Επίκουρη Καθηγήτρια στη Σχολή ΜΜΕ και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου του Νότιου Μισισιπή (School of Media & Communication, University of Southern Mississippi), στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και δίδαξε μαθήματα στο αντικείμενο της διαφήμισης. Έχει διδάξει επίσης στο Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια (Η.Π.Α) και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδας (Deree). To ερευνητικό της έργο εστιάζει στη συμπεριφορά του κοινού στα νέα μέσα και ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.